sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Käteviä sisustusideoita

Tällä hetkellä olen tunkenut kaikki koruni samaan pieneen korurasiaan, jonka tein jokin aika sitten. Vaikka minulla ei kovin paljoa koruja ole, ja käytän niitä hyvin harvoin, olisi kiva pyhittää tuo laatikko pelkille korvakoruille - siten saisin jaoteltua ne neljään pieneen lokeroon kahden sijaan. Kaulakorujakin on kuitenkin muutama, ja olen koittanut miettiä niille parempaa säilytystapaa. Löysin netistä pari mainiota ideaa; tosin pieni ongelma piilee siinä, että sopiva seinä, jolle korunaulakon ripustaisin on betoniseinä ja tarvitsisin ruuvien reikiä varten iskuporakoneen. Mutta, aina saa haaveilla...



Olen myös alkanut miettiä yrttien ja muiden kivojen rehujen kasvattamista keväällä.
Parvekkeelleni saa jotain mahtumaan, mutta sisällä asunnossa, ikkunalautojen (ja pöytätilan)
puutteessa jokin vastaava systeemi ikkunalle olisi aika hieno: yrttiämpärit.


Lopuksi... ostin viime vuonna puisen viinipullotelineen kirpputorilta, eurolla. Tarkoituksenani
on ollut jotenkin hyödyntää sitä tavaroiden säilytyksessä. Olen miettinyt saisiko siihen
jotenkin helposti kehitettyä hyllyjä tai muuta. Täytynee koittaa pitää silmät auki, jos netistä 
löytyisi jokin idean tämän mallisen telineen hyödyntämiseen:





LISÄYS! Jatkoin surffailua ja törmäsin kivaan ideaan koukkukorvakoruille.
Ikävä kyllä omani ovat lähinnä nappikoruja...
Tosin samalla sivulla kuin raastin oli myös muita vaihtoehtjoa korujen säilytykseen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti