tiistai 13. elokuuta 2013

Pörröpallojen varjossa

Kas näin! Taas sain yhden projektinpuolikkaan päätökseen! Minä, siis minä "sisustin" ja vieläpä vaaleilla väreillä. Jo on aikoihin eletty.

En nyt ole laskenut kaikkia näpertämiäni lankatupsuja, mutta 23 niistä olen ripustanut kattooni. Aloin tuossa jonain kuumana kesäpäivänä ajatella lumihiutaleita, jotka inspiroivat minua tekemään monta valkoista tupsua ja jonkin verran vaaleansinisiä sekä kolme mintunvihreää tupsua. Ripustin nuo "lumihiutaleet" katossani olevaan turhanpäiväiseen verhokiskoon, tai oikeammin virkkasin vielä valkoisesta langasta pitkän ketjun, johon kiinnitin tupsut ja ripustelin sitten sen tupsuketjun paikoilleen.

Näyttää kyllä ihan kivalta, saapa vain nähdä miten monta kertaa vielä öisin herään ja ihmettelen outoja hahmoja katossa... :)

Loput tupsut jäivät vielä odottamaan tuleeko niistä matto vai mitä, kunhan siihen asti pääsen.

Lisäksi minulla on nyt valmiina kaikki tarvittava avaruudellista paitaa varten, pitää vain jossain välissä koittaa saada projekti alkuunsa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti